Mijn reis naar Congo - Reisverslagen van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Congo - Reisverslagen van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Congo

Beste lezer,

"Ga jij naar Congo? Dat is toch gevaarlijk daar met die onrusten!" deze reactie heb ik heel wat gehoord toen ik vertelde dat ik daar naar toe ging. Ja, wat ga ik daar doen. Ik ga de zusters, van de jonge Congolese congregatie van: des soeurs de St. Vincent de Paul de Katende, bezoeken. Ruim 34 jaar geleden zat ik bij de oprichting van de Stichting HWG die hen financiële steun geeft. Heel vaak ben ik door hen uitgenodigd om eens te komen kijken naar wat zij allemaal doen en gedaan hebben. Nooit is het ervan gekomen maar nu ga ik er eindelijk heen. Ben zeer benieuwd hoe het bij die jonge Congolese vrouwen/soeurs zal zijn.

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2009

Staatsziekenhuis Kakenge.

24 Maart 2009

Gaan waar geen wegen zijn

19 Februari 2009

Zondagmorgen in Malole Oasis, Congo

31 December 2008

Nieuwjaarswens

28 December 2008

Weg met hindernissen
Riet & Herman

Wij wonen in Noordwijk. Sinds oktober 2010 hebben we geen werkverplichtingen meer en genieten iedere dag van de vrijheid! We fietsen, wandelen en reizen graag. Daarnaast blijft er ook tijd over voor de kinderen en vrijwilligerswerk.Bijgaande foto is gemaakt bij de start van de tocht naar Rome in 2009. Herman en Riet Stout

Actief sinds 14 Okt. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 64321

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 11 Juni 2011

"El Camino"

25 April 2009 - 05 Juni 2009

Fietsen naar Rome

09 November 2008 - 10 December 2008

Mijn reis naar Congo

Landen bezocht: