test - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu test - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

test

Thea:

kreeg 2 mailtjes van je en op alletwee kom ik op jouw site! liefs thea

• 15 December 2008 - 11:16

Mariannic:

twee maal hetzelfde mailtje met hetzelfde resultaat! Is dat de bedoeling? Zo ja, dan is je test waarschijnlijk geslaagd!!
    Groetjes,Mariannic

• 15 December 2008 - 17:07

Joop En Gea:

met veel interesse je ervaringen gelezen en zoveel mogelijk ingeleefd. Wat moet je af en toe een hopeloos gevoel hebben gehad. Hoe kan ik hier in Congo nog meer helpen en dan het onmachtige gevoel bij de veel te bekende gloeiende plaat die maar niet wil doven door die druppels die we met elkaar al jaren en jaren uitspatten. Ik bewonder je positivisme en in deze donkere tijd is dat een mooi lichtpunt om te blijven roeien tegen de stroom in.