De reis - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

De reis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Riet & Herman

28 Oktober 2008 | Nederland, Noordwijk

Beste lezer,
Het duurde wel even voordat alles rond was, maar nu is het bijna zover. Op 9 november vertrek in samen met Maria, Miya en Wieske vanaf Zaventem, Brussel naar Kinshasa. Zal ons even voorstellen: Maria is de penningmeester van HWG en ik ben de secretaris. HWG is een stichting die al heel wat geld heeft ophaald voor Congolese nonnen. Miya en Wieske zijn echte Congo-kenners. Zij komen uit België en vele jaren werkten zij als ontwikkelingswerker o.a. in Katende. Via Kikwit reizen we door naar Katende. Daar bezoeken we Congolese zusters die veel en goed werk doen voor wezen en weduwen en verstoten vrouwen. De eerste plaats die we bezoeken is Kiwit, waar met hulp van HWG een ziekenhuis is gebouwd en er is nog meer hulp geboden.
Tot zover vandaag.
Groet, Riet

• 28 Oktober 2008 - 18:18

Lydia:

Jeetje zeg wat een reis. Mag ik mee? Goede reis en ik hoop dat je veel mensen kunt helpen!
    Lydia

• 28 Oktober 2008 - 18:19

Rene:

Onze Riet gaat internationaal, dit mag in de krant.

• 28 Oktober 2008 - 18:55

Ingrid, Ruud + Kids:

Wat een onderneming zeg! Fijn dat je met eigen ogen kunt zien wat er met jullie financiële hulp ter plaatse gebeurt! Goede reis!!

• 28 Oktober 2008 - 20:23

Mark En Astrid:

Mag Herman niet mee het klooster in?
    Veel plezier en succes daar.

• 29 Oktober 2008 - 14:22

Jeroen:

Hey mam,
    Ik denk dat het maken van websites bij ons in de genen zit! Je website ziet er heel leuk uit en ik zal hem zeker vaak gaan bezoeken.
    Jeroen

• 29 Oktober 2008 - 15:46

Marianne:

Ha Riet, leuk om je zo van dag tot dag te kunnen volgen (als je overal internet hebt en de stroom niet weer eens is uitgevallen :). We zullen je goed in de gaten houden hoor! Ben zeer benieuwd naar je ervaringen in Afrika, het continent heeft met ons toch wel wat gedaan. Tot in de studio en pas goed op jezelf,
    Marianne

• 29 Oktober 2008 - 16:29

Agnes Van Waasdijk:

Ja Riet, gelukt! Nu hebben we het goede adres.Wat een mooie foto zeg, maar ja, jij ziet er altijd goed uit.
    Ook niet een béétje geholpen door Jeroen met het maken van je site? Ik ga je volgen!

liefs, en een goede reis - en weer lekker gezond terug natuurlijk - !!
    Agne(n)s

• 29 Oktober 2008 - 18:45

Bart Van Der Helm:

riet,
    wat geweldig, dat je deze eis gaat maken.
    ik wens je alle goeds en behouden thuisreis,
    groetn, Bart

• 03 November 2008 - 17:14

Ad Rops:

Riet een mooie en verzorgde site. Ik zal hem vaak bezoeken, want dan blijf ik ook op de hoogte wat jij en Maria allemaal doen en meemaken.
    Een heel goede reis toegewenst en dat jullie beiden gezond en wel weer terug mogen keren, vol met indrukken en in de overtuiging dat het geld meer dan goed besteed wordt. En dat de zusters het charisma van Vincentius waar maken.