Iets over Stichting H.W.G. - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu Iets over Stichting H.W.G. - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

Iets over Stichting H.W.G.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Riet & Herman

31 Oktober 2008 | Nederland, Noordwijk

De stichting Hulp voor Wezen en Gebrekkigen in Afrika is in 1973 opgericht. Doel is financiële steun bieden aan de zuster St. Vincent de Paul du Kasay, Congo. Projecten in Katende Kananga Lusamba, Lubunga, Muwetsi. Ook in Kikwit hebben we projecten, zoals een ziekenhuis.
Op de foto vier van de vijf bestuursleden in het Congo museum te Brussel.

• 01 November 2008 - 15:28

Tim:

Dag Riet! Je gaat de laatste week in vóór de reis naar Congo. Voor Trude was het een van de indrukwekkendste reizen die ze ooit gemaakt heeft. Ik wens jou en Maria heel veel succes en ik hoop dat je goede contacten opdoe en veel indrukken. Wij kijken elke dag of je iets te rapporteren hebt. Groeten: Tim

• 04 November 2008 - 09:15

Marianne:

Hoi, Riet.
    Dat is een hele onderdeming die jullie gaan maken.Ik wens je in ieder geval heel veel succes en sterkte, want het zal best niet makkelijk worden gezien de politieke situatie. Doe wel voorzichtig!! Je kunt nu wel goed in de gaten gehouden worden! Groetjes
    mariannic

• 05 November 2008 - 09:39

Sjef Coppens:

Nogmaals heel veel succes met jullie beider missie naar Congo, Katende.
    Het bestuur van de stichting HWG is er trots op dat jullie bereid zijn het werk van de zusters te gaan bezoeken en hopen en vertrouwen er op dat jullie bij thuiskomst mogen vaststellen dat de bijdragen van onze vele gevers in dit werk terecht is.
    Sjef Coppens,
    voorzitter HWG

• 05 November 2008 - 11:09

Ria Knipscheer:

Riet succes met de laatste loodjes voor het vertrek. Ik ben net als Sjef heel blij dat jullie onze zusters gaan bezoeken. Ik zal jullie via deze site volgen. Groeten en een goede reis.