Wat een reacties - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu Wat een reacties - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

Wat een reacties

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Riet & Herman

29 Oktober 2008 | Nederland, Noordwijk

Lieve familie,

Wat leuk dat jullie zo snel reageren dat is erg fijn. Herman gaat niet mee er moet toch iemand op de 'toko' passen en mij verwelkomen als ik thuis kom. Het zal een zeer drukke reis worden omdat we veel moeten bezoeken, Kreeg net nog een mailtje van een andere stichting of we ook ff naar hun project willen gaan en wat foto's kunnen nemen. We zullen ons best doen.

Tot de volgende keer,

Liefs,

Riet

• 29 Oktober 2008 - 17:28

Joop:

Onze dochter Bernice zit momenteel in Oeganda en nu gaat Riet ook al naar Afrika. Onze straat Duizendblad is gewoon te klein voor deze avontuurlijke geesten. Afrika doet wat met je, want dat zijn de woorden van Prins Claus en die kon het weten. Ik hoop dat Afrika inderdaad "iets met je doet"en dat dat "iets" een positieve energie zal zijn die je je verdere leven met je mee zal dragen en mag uitzingen.
    je oude buurman Joop

• 30 Oktober 2008 - 12:32

Wilma:

Hi Riet

Afrika, wat een continent!!! Afrika zal je te pakken nemen en nooit meer loslaten. Afrika doet iets met je. Ik verheug me op al je verhalen. Wat fijn dat we op deze manier contact kunnen hebben met elkaar.
    Liefs, Wilma

• 02 November 2008 - 19:14