Weer thuis hoor - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu Weer thuis hoor - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

Weer thuis hoor

Door: Riet Stout

Blijf op de hoogte en volg Riet & Herman

13 December 2008 | Nederland, Noordwijk

Beste vrienden, vriendinnen van wie ik leuke reacties kreeg,

Ja ik ben weer thuis, heelhuids gelukkig. Op een flink verstuikte voet na die ik al verzwikte/verstuikte op 17 november op een zeer slecht stuk 'autobaan' midden in de brousse op weg van Malole naar Katende. Het was pijnlijk,maar niet ernstig dus best te dragen hoor. Dokter Matthias van het ziekenhuis in Katende heeft de diagnose gesteld en netjes verbonden.
Nu ik weer thuis ben, al bijna 14 dagen, komen de herinneringen soms heel heftig op. Daarom maak ik mijn site toch maar af met achteraf berichten en foto's. Die ik trouwens heel wat heb gemaakt, zo rond de 1200. (Kan allemaal makkelijk in dit digitale tijdperk.) Ook heel wat uurtjes film zijn geschoten En dit moet allemaal 'verwerkt' worden. Dus een bezoekje aan de site kan weer wat nieuws opleveren.
Shala Bimpe, (tot ziens)

Riet

  • 13 December 2008 - 20:22

    Agnes Van Waasdijk:

    Ahh, je bent er dus al weer! Lekker thuis op de bank (met een dikke trui aan) nagenieten van dit grote avontuur. Fijn dat we mee mochten lezen.

    lieve groet van Agnes

  • 13 December 2008 - 20:50

    Mariannic:

    En......intussen alweer gewend?? Leuk,die foto's.
    Je voet is weer helemaal in orde?
    Tot gauw,

    Mariannic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riet & Herman

Wij wonen in Noordwijk. Sinds oktober 2010 hebben we geen werkverplichtingen meer en genieten iedere dag van de vrijheid! We fietsen, wandelen en reizen graag. Daarnaast blijft er ook tijd over voor de kinderen en vrijwilligerswerk.Bijgaande foto is gemaakt bij de start van de tocht naar Rome in 2009. Herman en Riet Stout

Actief sinds 14 Okt. 2008
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 64486

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 11 Juni 2011

"El Camino"

25 April 2009 - 05 Juni 2009

Fietsen naar Rome

09 November 2008 - 10 December 2008

Mijn reis naar Congo

Landen bezocht: