Nieuwjaarswens - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu Nieuwjaarswens - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarswens

Door: Riet Stout

Blijf op de hoogte en volg Riet & Herman

31 December 2008 | Nederland, Noordwijk

Brste vrienden en vriendinnen.

Terwijl hier de rotjes al behoorlijk worden afgestoken even een laatste bericht dit jaar. Nog even een paar foto;s van Joël, Sale, Asha e.a.De laatste dag genomen voor vertrek uit Kananga naar Kinshasa. Ze waren heel blij zo te zien met de wuppies van AH al wisten ze niet goed wat er mee te doen, niet eetbaar of zo. De koffers werden eerder naar het vliegveld gebracht voor het inchecken, een volle auto!!
Ik wil jullie ook bedanken voor je belangstelling en leuke en warme reacties. Ook allemaal een goede jaarwisseling toegewenst en daarna een ontzettend Goed, Gelukkig en Gezond 2009!!! Moge het een jaar worden zoals je je dat voorstelt met veel voornemens die je misschien wel hebt. Mijn voornemen is om door te gaan met mijn werk voor Congo. Ik heb nu gezien dat het allemaal goed terecht komt en dst de zusters veel goed werk doen - en willen doen = als ze meer middelen ter beschikking hebben.
Verder heb ik nog meer grote plannen voor 2009. Wat: dat laat ik nog wel horen. Houdt de site dus in de gaten!

Veel liefs en á bientot.

Riet

• 01 Januari 2009 - 13:29

Wiske:

Dag Riet, dank voor de boodschapjes van je verblijf de fotos zijn prachtig dank en beste wensen wiske