Nog drie dagen - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu Nog drie dagen - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

Nog drie dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Riet & Herman

05 November 2008 | Nederland, Noordwijk

Ja, het begint nu echt op te schieten.Trouwens we kunnen met een gerust hart weg, Amerika heeft gekozen! Barak Obama, het is goed zo. Nu richt de pers zich op andere onderwerpen. Congo staat volop in het nieuws. Geen gunstige berichten en ik hoop dat Kabilla steun krijgt van andere landen. Er moet toch een vreedzame oplossing komen. Barak heeft nu de kans iets voor Afrika te doen, toch! Van de Ned. Ambassade in Kinshasa (nog) geen negatief advies gehad. Hierbij een foto van de HWG brochure met een prachtige titel die precies weergeeft waar wij, samen met de Congolees, voor staan. Allemaal dank voor reacties en de hartelijke belangstelling om me heen. Morgenavond nog een interview op radio NENS en dan is het goed.
Zondag met de SN vlucht vanaf Zaventem rond 09.45 de lucht in. Eerst naar Luala, Angola en bijna 11 uur later landen we in Kinshasa pffft.
Volgend bericht komt vast wel uit Kinshasa.
Hakuna Matata

  • 06 November 2008 - 22:38

    Han:

    Lieve reizigers, wat een durf om nu te gaan. Geweldig! Het vertrouwen dat julie hebben moet gigantisch zijn.
    Weet dat ik in gedachte bij jullie ben en hoop op een goede, vruchtbare reis en een goede thuiskomst.
    Er zijn genoeg mensen die over jullie waken en met jullie meereizen!
    Het ga jullie goed.
    En Riet, probeer een "Thuiswedstrijd" te maken...

  • 09 November 2008 - 09:47

    Marga:

    Veel succes. Ik hoop dat je goed aangekomen bent.

  • 09 November 2008 - 16:01

    Jan Van Eeden:

    Hallo Riet,
    Ik hoop en verwacht dat je een goede vlucht hebt gehad. Ik heb op t.v. gezien dat het een mooi en vruchtbaar land is. Maak er een vruchtbare reis van en geniet van elke dag.
    Groeten,
    Jan

  • 10 November 2008 - 13:04

    Trude:

    3 x is scheepsrecht, ik probeer al even te schrijven maar als ik dan kijk sta ik er toch niet op.... We zijn terug! Goede reis gehad? Hopelijk kun je in Kinshasa even reageren, zo niet dan moet je bijna op weg zijn naar Kikwit. Ik ben benieuwd! Succes en groeten T&T

  • 10 November 2008 - 14:51

    Theo Blokland:

    Hallo Riet en reisgenoten,
    Nu de reis echt begonnen is en je intussen in Congo aan het klimatiseren bent, wil ik je van harte alle goeds wensen. Dat het een aangename en vooral succesvolle reis mag worden. De mensen daar verdienen het!.
    Vriendelijke groet, Theo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riet & Herman

Wij wonen in Noordwijk. Sinds oktober 2010 hebben we geen werkverplichtingen meer en genieten iedere dag van de vrijheid! We fietsen, wandelen en reizen graag. Daarnaast blijft er ook tijd over voor de kinderen en vrijwilligerswerk.Bijgaande foto is gemaakt bij de start van de tocht naar Rome in 2009. Herman en Riet Stout

Actief sinds 14 Okt. 2008
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 64492

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 11 Juni 2011

"El Camino"

25 April 2009 - 05 Juni 2009

Fietsen naar Rome

09 November 2008 - 10 December 2008

Mijn reis naar Congo

Landen bezocht: