De laatste etappe's - Reisverslag uit Fiano Romano, Italië van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu De laatste etappe's - Reisverslag uit Fiano Romano, Italië van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

De laatste etappe's

Door: Riet Stout

Blijf op de hoogte en volg Riet & Herman

23 Mei 2009 | Italië, Fiano Romano

Hallo Allemaal,

Nog een nachtje slapen en we rjden het Sint Pietersplein op. Het zal wel vreemd zijn niet meet iedere morgen alles weer op de fiets te moeten pakken. Maar dat zal ook wel weer lukkn. Vannacht geslapen in een klooster. Bij de zusters van St. Anna in Narni. Dat is een heel oude plaats heel hoog in de bergen. Keizer Agustus liet hier ng een paar bruggen bouwen. Het stadje heeft natuurlijk ook weer heel steile en nauwe straatjes, je kunt er niet fietsen, dus je moet de fiets naar boven duwen en snel aan de kant als er een auto aankomt. De tocht gister was erg zwaar, een stuk door de Apenijnen. Die van vandaag was nog zwaarder maar mooier. We zijn nu ongeveer 30 km van Rome, maar de route die we volgen laat ons nog een ommetje maken, weer hoog de bergen in. Dan wordt het 65 km. Ik weet niet of we dat nog kunnnen opbrengen.
De gastvrouw van vandaag is zo vriendelijk mij op haar computer te laten werken. Ontzettend aardige mensen met vier honden waarvan eentje heel kwaadaardig blaffend op je afkomt rennen, maar niets doet.(hoop ik).

Dank voor de reacties en
Arrivederci.
Herman en Riet

• 23 Mei 2009 - 20:29

Loes Schippers:

Hallo Riet & Herman,

ik heb de hele reis van jullie op de site beleefd. ik dacht laat ik dan toch maar een keer een reactie opschrijven. ik kan je alvast vertellen dat Rome geweldig is en het St. Pietersplein ook. je kunt daar uren zitten om rond te kijken, echt geweldig! ik wens jullie nog heel veel plezier, en nog veel succes morgen.

arrivederci!
    Loes Schippers + fam.

• 24 Mei 2009 - 00:52

Ben Verberne:

Beste Riet en Herman,
    Fijn dat jullie het gehaald hebt: een mooie fietstocht met een aantal zware etappes! En na aankomst op het St. Pietersplein eerst een "dolce far niente" om uit te rusten en daarna - hoop ik - genieten van deze prachtige historische stad. We hopen jullie weer terug te zien in de nabije toekomst. Hartelijke groet,
    Ben

• 24 Mei 2009 - 20:42

Ad En Maria:

Proficiat dat jullie uitdaging bijna geslaagd is en nu kunnen beginnen aan de laatste etappe.
    Het zal een geweldig goed gevoel geven om met de fiets op het Sint Pietersplein te komen!
    Fijn dat jullie geen problemen meer hebt gehad met jullie fietsen.
    Sukses!

• 25 Mei 2009 - 08:23

Ard:

Ik mis details van kapotte kont en derde bal? Heb je nog wat slecht nieuws wat je met ons wil delen?
    Nog veel plezier.

• 25 Mei 2009 - 16:53

Marianne En Nic:

Hi fietsers,

Als het goed is,zijn jullie inmiddels aangekomen in het fantastische Rome! Geniet er met volle teugen van, want het is er prachtig! Succes verder en....groetjes aan de Paus!
    Hartelijke groeten,
    Marianne en Nic

• 27 Mei 2009 - 13:09

Tom En Margret :

Hallo Herman en Riet,
    wat heerlijk, hoewel de afstand maar klein lijkt, maar toch redelijk afzien is, dat jullie al zo dicht bij de eindbestemming zijn!
    we kunnen niet wachten op het fotoboek! Hier in het Noortukse alles goed in ieder geval. Heel veel plezier nog en tot gauw.