Trentino - Reisverslag uit Trente, Italië van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu Trentino - Reisverslag uit Trente, Italië van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

Trentino

Door: Riet Stout

Blijf op de hoogte en volg Riet & Herman

11 Mei 2009 | Italië, Trente

Lieve allemaal.

We zitten nu echt in Italie. d.w.z. er wordt ook Italiaans gesproken. Het eerste stuk, Sudtirol kun je nog goed met Duits terecht. Maar nu niet meer. We zijn vandaag aangekomen in Trentino en logeren in de jeugdherberg. In Trente werd een ontzettend lang concilie gehouden. De resten, een prachtige Duomo en een mooi museum zijn nog te zien. Trente is een mooie stad, waar bijna geen auto's in het centrum rijden. Met de fiets kun je overal doorheen. Zo hebben we de mooie grote kerk bezocht en nog meer kerken natuurlijk. Maar er is ook iets vervelends gebeurt zaterdag. Mijn kleine laptop is kapot. Het beelscherm heeft een klap gehad en is nu echt kapot. De PC doet het wel maar ik kan niets zien op het scherm. Erg vervelend allemaal. Ben nu afhankelijk van internetcafes.Ook het opslaan van fotos gaat nu niet. Mijn tijd is nu bijna om, heb nog vier minuten om af te sluiten.
Miranda, de schoenen zijn prima, nergens last van.
Groeten van Riet en Herman enne.. we missen jullie allemaal (een beetje).