Gastvrij, beter kan niet. - Reisverslag uit Mengen, Duitsland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu Gastvrij, beter kan niet. - Reisverslag uit Mengen, Duitsland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

Gastvrij, beter kan niet.

Door: Riet Stout

Blijf op de hoogte en volg Riet & Herman

04 Mei 2009 | Duitsland, Mengen

Vanmiddag aangekomen in Mengen.
We zijn met de trein vanuit Tübingen vertrokken naar Siegmaringen. Ja, vanwege pech met de fiets hoor. De laatste 20 kilometer wel gefietst. en kwamen aan bij Heidi Helda, een gastvrouw geweldig. Gelijk moesten we de tuin bekijken en op het terras werd ons een heerlijke kop koffie geschonken. Hiervoor hebben we, als tegenprestatie, een kinderbed in elkaar gezet voor een kind dat morgen te gast is(met ouders). Dat had ze trouwens ook niet alleen gekund.De kamer is ook mooi en ruim. Ook mag ik even op internet om de site bij te werken.
Allemaal tot het volgende bericht.

Herman en Riet Rome

• 04 Mei 2009 - 20:16

Ben:

Beste Riet en Herman,
    In eens komen er zomaar een paar berichten achter elkaar binnen. Interessant om jullie via de reisverhalen steeds te volgen! Jullie treffen het met goede gastadressen. Hou vol!

• 05 Mei 2009 - 12:10

Marianne :

Ha die fietsers,
    Jullie belevenissen lees ik met rode oortjes: wat een verhalen! Fiets inmiddels weer helemaal top? Geniet van het fietsen, jullie ontmoetingen en het moois dat jullie onderweg zien. En goed op elkaar blijven passen hoor!
    Tot gauw, Marianne (die het wel errug stilletjes vind in de studio, zo zonder de onverwachte bliksembezoekjes van Riet)

• 05 Mei 2009 - 15:18

Wilma:

Lieve Riet en Herman
    Het was fijn even je stem te horen Riet. Nederland komt weer bij en onze Koningin kreeg een warm applaus op de Dam tijdens de Dodenherdenking, een hart onder de riem, zullen we maar zeggen. Ze was zichtbaar geraakt door deze warme golf van waardering.Misa Tango was prachtig, Herma kan weer trots zijn, de adrenaline stroomde vanmiddag tijdens het lunchconcert nog door haar aderen. Wijs van jullie om een stukje trein te pakken, veiligheid voor alles, en ook daarvan zullen jullie vast genoten hebben. Ik stuur jullie een beetje beter weer,dat kunnen jullie wel gebruiken.Geniet lekker van al het moois.

• 05 Mei 2009 - 18:38

Astrid:

Lieve Ome Herman en tante Riet,

Fantastisch wat jullie presteren. Leuk om jullie te volgen. Geniet ervan en moed houden!
    Groetjes Mark en Astrid

• 16 Mei 2009 - 18:05

Heidi Herla:

Hallo lieber Herman und liebe Riet,
    es hat mich sehr gefreut, über mich so positives zu lesen! Schön, dass Ihr schon am Gardasee seid. Ich beneide Euch!
    Ich wünsche Euch noch viel Glück für die weitere Reise.
    Ihr wart tolle Gäste!
    Liebe Grüße
    Heidi

• 16 Mei 2009 - 18:06

Heidi Herla:

Hallo lieber Herman und liebe Riet,
    Ich wünsche Euch noch viel Glück für die weitere Reise.
    Ihr wart tolle Gäste!
    Liebe Grüße