Tübingen am Neckar - Reisverslag uit Tübingen, Duitsland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu Tübingen am Neckar - Reisverslag uit Tübingen, Duitsland van Riet & Herman Stout - van de Made - WaarBenJij.nu

Tübingen am Neckar

Door: Riet Stout

Blijf op de hoogte en volg Riet & Herman

04 Mei 2009 | Duitsland, Tübingen

Lieve allemaal,

Dank voor al die mooie reacties. Hartverwarmend en het steunt ook hoor. Vanmorgen eindelijk op internet in Tübingen omdat mijn fiets nodig verzorgd moest worden. Pech! Nieuwe trap-as en nieuwe pionnen achter met ketting. Flinke rekening ook. Ik hoop dat nu alle leed geleden is en alles voorspoedig zal gaan tot Rome, alhoewel....
Het weer is vandaag goed, wat zon maar nog wel fris.
Alles gaat goed met ons, we hebben goede adressen voor overnachten, dus ook goede bedden. Spreken met veel aardige mensen en we houden de moed erin. Gister was een zeer zware dag een echte bergetappe!
Omdat ik de vorige dagen niet kon updaten nu pas foto's en en verslag van een paar dagen. Volgende keer meer.

Liefs van Herman en Riet

• 04 Mei 2009 - 12:35

Anneke En Harrie:

Riet en Herman,

Jullie ervaringen elke keer gelezen.
    Toch wel hartstikke mooi, dat jullie in staat blijken elke dag deze inspanningen zonder problemen te doen.

Ga zo verder en we lezen het elke keer weer.

Anneke en Harrie

• 04 Mei 2009 - 18:50

Michiel En Miranda:

Lieve HerRie,

Blij en leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat. Klinkt als een zware tocht, maar wel een mooie ervaring. Als jullie een bezemwagen nodig hebben, een smsje is genoeg, we hebben ook wel zin in een korte vakantie :). Maar we zien natuurlijk liever dat jullie Rome goed en wel bereiken.

We missen jullie, liefs Michiel en Miranda